6 mituri despre email marketing

21 octombrie 2013
Comentarii: 0
21 octombrie 2013, Comentarii: 0

În timp ce email marketingul pare un vestigiu al anilor 90, există totuși o mulțime de date care arată că acesta este încă foarte eficient, mai ales pentru reconectarea cu foștii clienți. Iată câteva mituri despre e-mail marketing, demontate de Alchemy Worx, o agenție londoneză care face 100% email marketing și care o face cu foarte mare succes, având clienți mari precum Vodafone, Tesco, Getty Images, Sainsbury’s Banksau Aviva.

Mitul nr. 1

Consumatorii sunt asaltați zilnic de email-uri primite de la branduri de încredere.

Realitate

60% dintre consumatori primesc mai puțin de 6 email-uri pe zi de la branduri de încredere, din care 40% primesc 3 email-uri sau chiar mai puțin.

Mitul nr. 2

Cel mai bun moment pentru trimiterea unui newsletter este joia, la ora 3 după-amiază.

Realitate

85% dintre vizualizări (ale email-urilor) se întâmplă în decurs de 2 zile de la primirea lor, dar numai 21% dintre cumpărături au loc în cele două zile, în timp ce 32% dintre cumpărături se întâmplă la 2 săptămâni după primirea unui email.

Mitul nr. 3

Ar trebui să nu mai trimiteți email-uri celor care sunt inactivi cel puțin 6 luni.

Realitate

20% dintre utilizatorii activi au fost inactivi pentru cel puțin 6 luni.

Mitul nr. 4

Consumatorii folosesc cu satisfacție butonul ”spam”.

Realitate

Mai puțin de 1 subscriber din 2000 declară un email ca fiind spam.

Mitul nr. 5

Cu cât brandurile trimit mai multe email-uri, cu atât consumatorii le ignoră mai mult.

Realitate

Trimiterea a 4 email-uri pe lună, în loc de unul, înseamnă dublarea numărului de consumatori care deschid unul sau mai multe email-uri, ceea ce va duce, evident, la creșterea veniturilor.

Mitul nr. 6

Un titlu scurt al email-ului, care va fi trecut la subject, aduce rezultate mai bune.

Realitate

Un titlu mai scurt de 60 de caractere duce la creșterea numărului de deschideri, dar un titlu mai mare de 70 de caractere duce la creșterea numărului de click-uri.

Laurențiu Barbu
CEO & Social Media Specialist
Ciao Publicity

Lasă un răspuns