7 moduri prin care Google + poate îmbunătăți SEO

29 iulie 2013
Comentarii: 0
29 iulie 2013, Comentarii: 0

Încă sunt foarte mulți oameni care adoptă strategia ”așteptăm și vedem” înainte de a utiliza Google +. Ei argumentează această atitudine prin numărul scăzut de oameni care folosesc această platformă. Numai că acești oameni înțeleg complet greșit natura acestei platforme și modul în care ea poate îmbunătăți rezultatele SEO, chiar dacă niciunul dintre clienții lor nu au un cont pe Google +. Iată cum poate Google + să îmbunătățească SEO:

  1. Conținutul de pe Google + este tratat de Google exact ca orice altă pagină de pe web. Astfel, conținutul de pe Google + va fi indexat de Google, va crește page rank-ul și va apărea în căutările pe Google. În condițiile în care Google este cel mai mare motor de căutare din lume, cred că toată lumea își dorește să aibă conținut indexat și care să apară cât mai sus în căutările făcute pe acest motor de căutare.
  2. Conținutul de pe Google + ”trăiește” mai mult, câștigă page rank, dă pake rank și apare în rezultatele căutării pentru o perioadă lungă de timp. Unele posturi de pe Google + pot rămâne în topul căutărilor chiar și un an. Comparați asta cu cele 14 minute de viață, în medie, a tweet-urilor.
  3. Autoritatea Google + îți asigură urcarea profilului în căutări. Prin validarea profilului tău de Google + cu site-urile pe care publici, vei putea avea poza ta lângă rezultatele căutării și astfel vei putea atrage o mai mare atenție vizuală pe pagina de căutare.
  4. Folosirea autorității Google este strâns legată de autoritatea conținutului. Google crește popularitatea autorului unui conținut care are autoritate în căutări. Dacă autorul postează conținut interesant, care este distribuit și care primeste mulți de +1, variantă G + a like-urilor, toate acestea vor duce la o creștere a autorității. Este foarte clar că autoritatea Google + îți crește și ție autoritatea și, evident, poziția în căutări.
  5. Autoritatea Google + împreună cu aspectul de socializare al acesteia pot îmbunătăți atât SMO (social media optimisation) a conținutului tău, cât și SEO. Dar acest lucru nu înseamnă numai numărul de followers sau de oameni care fac parte din cercurile tale sau de numărul de +1 primite. Ceea ce e mai important este intercațiunea dintre tine și conținutul tău și alții care au o autoritate mare. Astfel, dacă o persoană cu autoritate îți distribuie conținutul, asta îți va crește și ție autoritatea.
  6. Semnalele de pe platformele sociale precum Google + vor deveni foarte importante pentru rezultatele la căutare. Joshua Berg, specialist în SEO, Social Media și Internet Marketing, a numit asta ”optimizarea social media a SEO”. El a explicat că ”semnalele social furnizează un mod mult mai bun de filtrare a zgomotului de pe web și de îmbunătățire a calității rezultatelor la căutare, iar acesta este un trend care va continuă, pentru că este un mod mult mai bun de a înțelege ce vor oamenii cu adevărat, care este unul dintre principiile fundamentale ale Google”.
  7. Și, în final, folosirea hashtag-urilor în Google + conectează fiecare post de o căutare pe platformă.

 

Florin Busuioc,
Expert SEO Ciao Publicity

Lasă un răspuns