De ce este important să updatezi conţinutul site-ului

27 august 2013
Comentarii: 0
27 august 2013, Comentarii: 0

Să creezi un site foarte bine organizat şi foarte bine scris este o mare realizare, ce poate duce la un business de succes, dar nu aici se termină totul. Fie că un site a fost creat luna trecută sau anul trecut, este absolut esenţial să menţii conţinutul fresh, corect şi actual. Schimbând mereu conţinutul pe site, pentru a râmâne actual şi relevant, dai o şansă în plus business-ului tău, pentru a ajunge şi a rămâne în prima linie.

Updatează frecvent – este esenţial!

În zilele noastre, Internetul joacă un rol vital în viaţa oamenilor. De-a lungul anilor, Internetul a evoluat de la a fi doar o noutate, devenind în scurt timp un instrument folosit în aproape fiecare aspect al vieţii – cu ajutorul Internetului plătim facturile, comandăm măncare, comunicăm cu prietenii şi chiar putem câştiga un venit. Pentru că Internetul este atât de dinamic, webmasterii trebuie să ţină constant pasul cu schimbările, cu ultimele inovaţii şi trenduri. Asta înseamnă că mentenanţa obişnuită a unui site este esenţială pentru a te asigura că vizitatorii primesc cele mai bune informaţii posibile. Numai updatând constant conţinutul unui site îţi poţi menţine o poziţie competitivă. Dar care sunt aspectele importante ale updatării unui site, pentru a te asigura că utilizatorii au parte de cea mai bună experienţă posibilă care, apoi, se va transforma într-o mai bună prezenţă online şi, bineînţeles, în vânzări mai mari.

Tipuri de conţinut pentru un site

Există două tipuri de conţinut pentru un site: cel care e static şi cel dinamic. Cel static este cel de tipul „Despre noi” sau „Despre companie” sau „Contact”, adică acel conţinut care nu se schimbă des sau nu se schimbă niciodată, în timp ce conţinutul dinamic poate include ştirile din secţiunea de blog. Conţinutul dinamic trebuie să fie mereu updatat şi relevant. Conţinutul static poate fi şi el schimbat din când în când, dacă este posibil, dar nu atât de des ca cel dinamic. Când schimbi conţinutul de pe site, nu este important numai ca acesta să fie relevant şi actual, ci şi să fie bine scris. Noii algoritmi ai motoarelor de căutare cer conţinut bine scris pentru ochiul uman, nu pentru motoarele de căutare. Focusul trebuie să fie pe conţinut original, de calitate şi care să nu se limiteze numai la cuvinte scrise, ci să conţină şi infografice sau clipuri video. Dacă un site nu este updatat pentru o anumită perioadă de timp, site-ul va pica testele schimbărilor din piaţă. Acest lucru poate să însemne chiar ca firma respectivă să piardă clienţi importanţi, mai ales dacă activează pe piaţa online, pentru că site-ul îşi va pierde cu siguranţă poziţia în căutări şi toată lumea ştie că cu cât e mai mic rank-ul unui site, cu atât clienţii sunt mai puţini.

Copywriter şi social media

Angajând un copywriter competent pentru a menţine blogul nu este singurul mod de a păstra updatat conţinutul de pe site, deşi acesta este un mod excelent de a atrage vizitatori, potenţiali clienţi. Astăzi, şi social media joacă un rol vital în succesul unei strategii de marketing prin conţinut. Aşa că orice business ar trebui să fie prezent şi pe cele mai importante platforme de socializare precum Twitter, Facebook sau LinkedIn, unde clienţii pot obţine ultimele informaţii din piaţă sau despre companie şi se pot conecta cu business-urile.

Laurențiu Barbu
CEO & Founder, Ciao Publicity

Lasă un răspuns