Online Reputation Management

E suficient să ai o reputație cât de mică a unui om pe care nu te poți baza, ca nimeni să nu-ți mai dea nimic de făcut.

Paul Theroux, romanciaer si jurnalist de turism, care a fost laureat cu premiul James Tait Black Memorial Prize, în 1981.

Online Reputation Management

Într-o lume interconectata, “Groundswell”  (opinie sau sentiment puternic, care se simte si fara a fi comunicat explicit) a devenit un fenomen pe care multe branduri ori încearca sa îl inteleaga, ori încearca sa gaseasca metode eficiente de gestionare a lui, acesta însemnana reputatia unui brand, care joaca un rol vital în decizia de cumparare a unui consumator.  Reputatia negativa poate duce la pierderea  statutului de lider, pierderea angajatilor, a partenerilor si, mai presus de toate, a încrederii. Cu ajutorul instrumentelor si aplicatiilor noastre, create in-house, noi ajutam brandurile sa “asculte” conversatiile despre ei care au loc în mediul online, adica pe site-urile de Social Media, website-uri si forumuri, bloguri, review-uri etc. Mergând mai departe, noi identificam aceste puncte sensibile si începem sa relationam cu cei nemultumiti, cu scopul de a încheia discutia într-o nota pozitiva si de a lasa amprente positive în mediul online.

Ascultarea si monitorizarea în timp real ne ajuta sa putem lua masuri proactive în gestionarea crizelor din Social Media. Noi gestionam aceste crize prin:
  1. Raspunsuri imediate oferite consumatorilor nemultumiti, pentru a preîntâmpina si alte prejudicii;
  2. Colaborare cu echipa clientului, pentru a rezolva o problema prioritara;
  3. Consultanta oferita echipei clientului, pentru a avea o strategie de comunicare si relationare cu existentii sau potentialii clienti, pentru a sti cum sa evite orice conflict.